Niniejsza strona używa plików cookies w celu optymalizacji korzystania ze strony internetowej, w celach statystycznych oraz popularyzacji strony za pomocą serwisów społecznościowych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w przeglądarce internetowej.

autor

Sesja ekspercka Stanisława Trzcińskiego na konferencji Spotify Your Brand. All Ears On You

Na zaproszenie Httpool Polska, Spotify Polska, Spotify Advertising Stanisław Trzciński - kulturoznawca i CEO STX Music Solutions wystąpił jako tzw. key speaker podczas sesji eksperckiej (wiedza i badania naukowe) w ramach spotkania/konferencji "Spotify Your Brand. All Ears On You" w Artbistro Stalowa52 (1.06.2022).
 
Adresatem wydarzenia było kilkudziesięciu reprezentantów wiodących międzynarodowych i polskich marek, którzy byli zachęcani do korzystania z niestandardowych kreacji przy wykorzystaniu streaming inteligence w ramach Spotify Advertising.
 
Warto podkreślić, że Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.
autor

W swojej części Stanisław Trzciński opowiadał między innymi dlaczego muzyka jest ważna w życiu ludzi oraz jak streaming zmienił konsumpcję muzyki w świecie cyfrowym. Ponadto jaka jest rola muzyki w komunikacji marketingowej, w tym w reklamach, jak muzyka budzi emocje, ponadto omówiłem rozmaite trendy, statystyki, wyniki najnowszych badań naukowych. Były też ciekawostki etc.
 
 
Następnie, podczas Sesji Inspiracji, ekipa Httpool - na czele z Grzegorzem Marowskim (SPOTIFY REGIONAL LEAD Poland & Baltics) oraz Izabelą Biedrowską-Pawlak (SPOTIFY Sales Lead) - tłumaczyli jak stworzyć głęboką więź między marką a odbiorcami Spotify.
Przedstawili dane i liczby o Spotify. Zaprezentowali co serwis ten wie o muzyce, a co o swoich użytkownikach. Wytłumaczyli czym jest Spotify API (Advanced Programing Interface), a także "ichniejsze" Ad Pages. Pokazali jak można wykorzystać kody QR dla użytkowników oraz jak tworzy się Mircosites.
 
 
Prezentowali przy tym korzyści i niestandardowe rozwiązania, w tym przykłady rozmaitych zintegrowanych realizacji marketingowych wielu marek z Polski (mniej) i ze świata (więcej) na Spotify. Było to bardzo ciekawe.
 
Wreszcie, podczas Sesji Doświadczeń, uczestnicy konferencji poznali algorytm Spotify w praktyce i "na żywo" podczas muzycznej zabawy, co przerodziło się w Sesję Integracji.
 
Fot. Paweł Ossoliński/Httpool Polska.